Все о мобильной связи Украины. Пополни мобильный WMU -
Пятница, 19-Окт-2018, 01:02
 
Начало Мой профильРегистрация ВыходВход
Вы вошли как Гость · Группа "Гости"Приветствую Вас, Гость
Меню сайта
Пополни счёт
К оплате через виджет принимаются любые банковские карты Visa и MasterCard а так же счета в LiqPay. Сервис представляет ПАО «ПРИВАТБАНК». Дополнительные комисии не взимаются.
К оплате через виджет принимаются только титульные знаки WMU. Сервис представляет ООО "Украинское Гарантийное Агентство". За совершение каждой трансакции системой webmoney взимается стандартная комиссия в размере 0.8% от суммы платежа, но не менее 0.01WMU.
Опрос
 
Главная » 2007 » Июль » 11 » Бренд МТС стартує в Україні
13:36
Бренд МТС стартує в Україні

10.07.2007      Бренд МТС стартує в Україні

 

Закрите акціонерне товариство «Український мобільний зв’язок» оголошує про початок нового етапу переходу до бренда МТС. Старт масштабної рекламної кампанії на підтримку запуску нового бренду в Україні відбувся 9 липня.

 

Бренд МТС символізує лідерство, динамічний та інноваційний підхід до бізнесу. Зовнішні зміни – новий логотип, фірмовий стиль, оформлення офісів продаж, – є відображенням нової стратегії компанії, основний акцент якої ставиться на утриманні й поліпшенні обслуговування існуючих абонентів.

 

Зміни, пов’язані з запуском нового бренду, торкатимуться всіх аспектів взаємодії українського оператора з абонентами. В рамках рекламної кампанії, що вже стартувала, буде змінено усі рекламні та інформаційні матеріали компанії та оновлено офіси продажів компанії. У даний час вже почалася робота з адаптації мережі UMC під високі стандарти абонентського обслуговування, відповідно до цінностей та ідеології бренду МТС.

 

"Наше пріоритетне завдання – перехід на інший, якісно новий рівень взаємодії з абонентом, а не просто презентація нового стилю та логотипу. Ми запропонуємо абонентам легкі для розуміння й доступні рішення в області високих технологій. Продуктами та послугами МТС сьогодні користується близько 75 мільйонів споживачів, і ми будемо робити усе можливе, щоб наші українські абоненти залишалися з МТС, користуючись привабливими послугами у поєднанні з якісним зв’язком та високим рівнем абонентсього обслуговування МТС", – зазначив Павло Павловський, генеральний директор МТС-Україна.

 

Найближчим часом абоненти МТС в Україні  зможуть скористатися новими тарифними пропозиціями і стартовими комплектами підключення, оформленими у новому корпоративному стилі. При цьому, усі абонентські угоди з UMC, які були підписані раніше, діятимуть без обмежень.

 

***

Мережа ЗАТ "Український Мобільний Зв'язок" (UMC) охоплює більше 95% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 20,42 млн. абонентів. UMC володіє ліцензіями на надання мобільного ( стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах . Дохід за 2006 рік склав $1,49 млрд.

***

UMC є 100% дочірньою компанією ВАТ "Мобільні ТелеСистеми" (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 74, 64 мільйона абонентів. Населення 85 регіонів Росії а також Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT".

***

Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на російському ринку, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.

Просмотров: 1357 | Добавил: vovk007 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Хостинг от uCoz Copyright VovkCorp © 2018
Форма входа
Друзья сайта
    ЗАКАЖИ СЕЙЧАС
    Реклама
Яндекс.Метрика
Рейтинг@Mail.ru Rambler's Top100